Lääkkeiden aiheuttamista ongelmista
olen jauhanut paljon.
Nyt näyttää siltä että ne ongelmat
johtuu univajeesta mutta se uniongelma varmaan tuli uudesta
lääkkeestä.
Uusi lääke poisti seksiongelmat että
valitse siitä sitten kumpi on tärkeämpää.
Joskus vuoden aikana pitäisi saada
tilalle taas uusi lääke, joka muka toimii vielä paremmin.
Ongelma ei ole nukahtaminen vaan se
että se nukkuminen jää lyhyiksi pätkiksi.
Tunnin parin jälkeen tuntee jo
nukkuneen huimasti.
Unia en enää näe, lähinnä jotain
harhoja.
Positiivisempaa on nyt että vaikkei
mitään netflixia tai vastaavaa mulla olekaan niin katsttavaa
riittää.
Kesken on Kolumbian huumepolitiikasta
kertova Narcos. Katsoin tokan kauden ekaksi ja nyt kolmannes mennyt
ekasta.
Se löytyy netflixista ja tulee nyt
myös nelosen ohjelmistoon. Itse lainasin kirjastosta.
Tervon Koivisto-dokumentin sain
katsottua areenasta omaan tahtiin.
Game of Thronesin vika kausi on kohta
kokonaan areenassa. Vain kuusi jaksoa mutta niistä 4kpl on yli
tunnin mittaisia.
Tuttuun tapaan tärkeitä henkilöitä
kuolee, juonitteluja kruunusta ja vallasta, suuria taisteluita ja
nakuilua.
Yksi päähenkilöistä on
seksikohtauksessa melkein alasti. Se on ihan hyvä ratkaisu ettei
kaikkea näytä.
En olisi halunnut enempää nähdäkään
kun tuo tyttö on sarjan aikana ollut tomeran pikkutytön roolissa.
Kasvanut lopulta aikuiseksi sarjan
edetessä.
Tuota vikaa kautta on vähän
arvosteltu että suuret odotukset eivät ihan täyttyneet.
Deadwood sarja jäi aikoinaan kesken. Tekijöille tuli yllätyksenä sarjan lakkautus
joten ei ollut mahdollista
käsikirjoittaa mitään loppuratkaisua tarinalle.
Kirjastossa varaushyllyssäni odottaa
sarjan jatkoksi tehty elokuva.
Kirjastoon on myös runsaasti tilattu
minua kiinnostavia muita sarjoja että lisää tulee.
Vuoden ekana kirjana mulla on Riikka
Ala-Harjan lyhyehkö roadstory nimeltä En Saab.
Siinä lemmenkipeä lesbonainen saa
mukaansa naispuolisen automekaanikon Saabinsa kyytiin.
Enempää en ole lukenut vielä mutta
kirjan kieli on semmosta Liksom-tyylistä kansankieltä.
Kuvassa näkyy myös sukulaispojan 6v
kortti. Päivänsankari on kova automies ollut aina.
On myös innokas joukkueurheilija ja
pelaa ikäistään vanhempien kanssa paria lajia.
Kiireinen sunnuntai kun juhlien lisäksi
pitäisi tavata koulukamu illemmalla.
Keräilymarkkinoilla selvisi että
Mörkö Anttilasta tehty kortti on Ilveksen paidassa.
Se kuuluu siis minun kerättäväksi
mutta on melkoisen kallis.
Huomasin myös etten ole tenniskortteja
päivittänyt 2017 ostosten jälkeen.
Kerään pelaajia jotka ovat top10
rankingissa olleet mukana.
Joko nimmari tai pelipaidan palanen.
Sain yhden uuden kortin ostettua 2018
vuodelta ja kaksi jenkkinaista meni puutelistalle uutena nimenä.
2019 korteista ei kai listalleni tullut
mitään ostettavaa näistä.
2019 vuoden juhlaraha eli semmonen
kierrossa oleva kolikko missä on toisella puolella jokin vaihtuva
kuva-aihe.
Tätä en ole sattumalta
vaihtorahoistani löytänyt vielä ja ostettuna se on kolikoksi
ihmeen kallis.
Odotan tietoa paljonko niissä ihan
tavallisissa 2019 vuoden kolikoissa oli painosmäärä. Minulla on
niitä kaksi.
Banaanitarroista en oikein tiedä
keräänkö lisää.
Niitä on ihan kiva liimailla keittiöön
mutta missä menee raja määrässä. Ja pitäiskö ne mieluummin
vihkoon liimata.
Niitä ei kukaan myy missään että
voisi vanhoja sarjoja ostaa eikä niillä sikäli ole mitään
arvoakaan kun kauppaa ei ole
2019 näitä chiquitan tarroja oli 31
erilaista kuvaa. Itselle jäi yksi näistä puuttumaan etten saanut
edes niitä kaikkia.
Sitten jos vielä keräisi kaikki eri
maiden versiot noista kuvista niin kokoelmalle tulisi jo laajuutta
kovaa vauhtia.
Keräämisessä ei ole kyse vain
rahasta ja tavaran arvosta että tuo on semmonen kohde.
Kasetteja on osteltu taas lisää että
niistä kuvia joskus.
Yhellä miehellä oli myynnissä kaiken muun lisäksi legendaarisia blackmetal kasetteja niin ainakin yksi meni jopa 40
euron hinnalla.
Hyvä jos maksoi ton verran edes
julkaista ja äänittää se kasetti aikoinaan. Huumoria.
Olen taas kuunnellut kaikenlaista
youtubesta.
Viimeksi tuskastelin kun massasta
erottuvaa powermetallia ei oikein ole paljon.
Stratovariukselta löysin Elements part
1+2 albumit jotka on ihan ok.
Samoin amerikkalainen Virgin Steele on
uusi löytö minulle.
Tulee vähän Manowar mieleen ja ovat
yhdessä keikkailleetkin.
Eivät ilmeisesti ole kaupallisesti
kovin menestyneitä.
Kasetteja ostellessa tutustuin
Ministryyn joka on industrialmetallin pioneereja.
Sekä Celtic Frostiin joka kehitti
extreme metallia.
Mulla on myös ollut paljon ihan
tunnetuimpien muusikoiden tuotantoa kuulematta.
Ozzyn viimeisiä levyjä kuuntelin ja
acdc:lla sama juttu edessä.
20v nuoret leijonat saavat korkeintaan pronssia jos sitäkään.
Tasa-arvo meni siinä seikassa eteenpäin että nuorten tyttöjen kisoista uutisoitiin ja näytettiin matsejakin. Jääkiekosta siis. Hekin jäivät ilman mitalia.
Iivolla oli kovat odotukset tour de skilla muttei ihan nappiin kai mennyt.
Sekin on vähän kesken vielä.
Mäkiviikkokin menossa ja sieltä ei kai kukaan odottanut Suomelle menestystä.
Tampereella Ilveksellä on kovia katsojalukuja kotipeleissä vaikka itseasiassa ovat pelanneet paremmin vieraissa. Taisi tulla jokin ennätys kun ovat voittaneet jo kahdeksan vieraissa putkeen.
Jos se mitali nyt tänä vuonna tulisi. Viimeksi vuosituhannen alkuvuosina joskus olivat pronssilla.
Pelsuilla oli jännä tilanne kun mokelta vietiin patja jalasta irti ja peli annetiin jatkua ja maali hyväksyttiin. Ainahan peli katkaistaan jos mokella varustuksissa on ongelmia. Jos vaikka maskiin osuu kiekko.
Noitten sarjojen lisäksi mitä nyt odotan kirjastosta tai katselen tällä hetkellä, telkkarista alkaa uusi kausi Doctor Whota ja Kontio&Parmasta sekä vielä Simpsonien 31. kausi.
Teemalle tulee pari kiinnostavaa matkailuohjelmaa. Egenlandia uusi kausi sekä uusi Ella Kannisen ohjelma taas Italian suunnalta.
SuomiLovea olen katsellut nyt ihan siitäkin syystä että siellä on uutena studiobändissä Eva Louhivuori. Lumoavan kaunis ja erinomainen laulaja.
Putoukseen tulee myös joku nuori kaunotar. En nimeä muista mutta poikamiehille jotain iloa lauantaille.
Sunnuntain jatkoa ja alkavaa viikkoa lukijoille!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti